CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

Monday, December 27, 2010

:: Weekend itu ::


Sementara berehat utk masuk posting baru, weekend aku hari tu sgtlah padat *cehceh* lagipun minggu lepas kan sibuk dgn upacara Jalan-Jalan Cari Makan.!

Hari Sabtu pegi makan meatball kat Ikea dengan Ain, Yani, Kiki dan Kassoma. Perghh, ramai gile org kat situ beratur sepanjang2 alam nak dapatkan meatball. Nyum2 aku makan spagetti, 8 bijik meatball dan chicken wings! Makan sampai nak muntah + abdomen distended gila woh. Ingat nak tengok movie Hantu kak limah balik rumah tapi x jadi sbb dah lambat! sigh.

Masa pergi lalu kut TTDI tapi bila balik eh tetiba masuk Penchala Link eh tetiba lalu depan istana negara eh tetiba masuk Sungai Besi eh dah sampai dah. Lagi cepat rupanya ye.. Salu mcm tu ye, pergi jalan lain, balik jalan lain. Yes, i know that aku adlah pemandu berhemah lalalala~~ Yg sadisnya, minyak + tol + parking kitorg tong-tong la sbb aku dah sengkek weh nak belanja sume ni. Siriyes aku kering! Kena minta ihsan PaMa pulak! Tima kasih kerana sudi tong2!!

Ahadnya pulak, tetiba tersedar sbb ada call masuk. Tgk kat luar, matahari mula memancarkan diri, arrhhh dah 7.30pagi. Cepat2 jawab phone. Abah cakap dah beratus kali dia call aku xjawab dan dia ckp aku x payah pergi kenduri sebab dia dah ada kat Putra Heights utk amik nenek aku yg duk umah uncle.

Uuuuu. Aku suh depa datang jugak! sebab aku dah basuh kete semata2 nak g kenduri! Aku dah iron baju siap2 ngn shawl! Mane leh x g dol! Huhu. Ekceli mmg salah aku sbb janji ngn abah nak g Putra Heights tu lepas Subuh. Tgk2 dah ade 7 miscol dari abah start kul 6.30 lagi huhu. Kena la gerak awal sbb nak g kenduri kat Palong (daerah Gemas rasenye). Jauh woo.

Seb baik depa dtg jugak kat HUKM ni heheh. Suka! suka! :D
Kul 9 gerak dari sini, naik Oranje *yay*
Sila lihat gambar ye tenkiu2

Ni masa brekpes kat R&R Seremban. Aku yg drive but aku x bekpes lagi so abah suh benti kita minum dolooo..!! Cucu yg baik memimpin neneknya berjalan wohoho
(eh dekat je Seremban rupenye eh x sampai sejam pun dari HUKM)


Ayah chik: Heh Datin, silakan duduk.
Aku: Excuse me, Puan Sri pleaseeee.. heheh

Tomey kan nenek aku?

3 DARA hahaha

Aku Klakar betul ngn Zara ni (bertudung) sibuk betul macam mak pengantin. haha

Bosan woh duk atas kete. Ondewai balik Abah drive. Jem gile woh Kat K.Pilah!
Kalo menyampah sila sediakan baldi merah jambu.

At last tade mood dah nak belit2 kemas2. Amik kau mcm hantu dah aku tengok. Dah malam kot tapi xsampai2 bilik ag penat n tade mood!

Then singgah hantar Nenek, Ya n Yuyu kat Putra Heigts. Nampaknya, Sumae (uncle) n Ej (abg) Azim (adik) g Stadium Bukit Jalil tgk match Malaysia lawan Indonesia.

So kitorg yg kat rumah ni tgk r bola. Besgile TV Sumae LCD besar gile woh. Puas ati tgk.
Yang klakarnye, nenek aku siap menjerit2 menyokong same. haha.

Apepun, Tahniah Malaysia kerana menang mudah 3-0! Saya bangga saya anak Malaysia!!

Sekian.

p/s: Takde gamba pengantin. Malas nak snap heheh.

0 comments:

Post a Comment