CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

Thursday, December 2, 2010

:: ROY ::

3 December 2010
01.04 am

Tadi, ade satu pasangan suami isteri g tgk Roy. Katenye KJ(ketua jururawat wad) , "ha, pegilah main2 ngn Roy, nnt dia xde kat sini dah"...

UWAAAAAAA... Roy da nak tinggalkan ward!! Sememangnya team yg jaga Roy tanak bagi Roy balik Rumah Tengku Budriah lagi sbb nak elakkan recurrent infection. Bestlah Roy ade family baru.Ekceli aku xsure diorg jadi ke x amik Roy sbb ade satu lg pasangan suami isteri, kwn kpd sorg Dr kat situ, dah kawin 10 tahun tapi xde anak. However, diorg Kristian. Yang melawat Roy tadi Melayu Islam. Aku harap melayu tu dapat hak ke atas Roy.

Siriyes sedih tadi. Aku besar harapan g ward, nak dukung Roy, tengok2 ade org2 tu kat bed Roy. Aku buat2 g main kat katil Ee Von, dpan katil Roy padahal aku nak curi2 dengar diorg sembang ape ngn doktor kat situ. Huuuu.. Bila diorg blah je, aku terus g amek Roy bawak dukung2 jalan2. (Staff nurse x suka kitorg student ambik budak2 tu dukung2 sbb nnt diorg tanak duk atas katil da. Nanti menyusahkan nurse plak nak kena dukung bile diorg nangis masa student xde. Susahla diorg nak wat keje diorg kan. Sori ye nurse. hehe)

Roy yg comel, anak org Thailand. X tahu mcm mana boleh sampai rumah tu sbb x pernah baca fail dari Rumah tu.

Bukan aku x syg Ee Von, tapi Ee Von tu baik, senyap je. Xmacam Roy yg slalu ngada2 nangis attract attention. Sbb tu lebih tertumpu kpd Roy. Ee Von berat, padahal dia sebaya je ngn Roy, 4 bulan. Ari tu ak tolong bagi nebulizer kat Ee Von. First time jumpe Ee Von kat HDU, masa tu mmg kesian la. Skarang, dia much3 improving, ditambah pulak dgn adanya Apek n Ayie yg selalu g uli dia. heheh.

Bukan x syg Fatin lyana tu, tapi dia garang sangat. Hulur apepun semua dia casting. So xreti nak pujuk. Lagipun Fatin suka ngan lelaki, so sbb tu ak jarang g lawat dia.

Stakat esok je pegi ward. Akan ke Hospital Slim River slame 2 minggu. Masa aku balik nnt, agak2 roy ade lg x kat ward? mungkin ade kan, sbb proses permohonan nak ambik anak angkat pun mesti take time kan. So ade chance la nak tgk die membesar nnt heheh.

Ok lah setakat tu utk ROY.

p/s: bile nak ada anak sendiri ni?? hik hik..




0 comments:

Post a Comment