CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

Wednesday, November 24, 2010

:: Suka - x suka ::

24/11/2010
6.30 pm
cuaca: agak2 mendung ni nak ujan x??

*Hmmmmm -- mengeluh panjang-- kenapa kdg2 kita perlu berkecil hati?? bukankah berkecil hati itu tandanya iri hati, ego yg tinggi??*
** Ye ke??? **
*** tepuk abdomen (specifically, right upper quadrant/ right hypochondriac region), tanya la liver ***

==========================================================

Xsangka, best gile bilik oncall doktor kat ward tu.. Sgt selesa.. patutlah boleh tidur sampai pagi. Lena sgt, siriyes... tersedar pg, terus g tgk kut2 ada new admission. Alhamdulillah, ada 1 je, dia masuk kul 1 pagi. Aku ni mmg anti-jonar la. Kalo aku oncall, musti admission sikit, xde masalah, OT pun kensel, and ape2 lagi la yg membolehkan aku duk rilek goyang kaki. Slalu mcm tu. Harapnye nnt keje pun mcm tu la, jgn pulak ms student ni rilek nak mampos, tp nnt da keje x menang tgn nk clerk new admission. Erkkk......

Alhamdulillah jugak, segala ketidaksukaan aku terhadap paediatrik semakin berkurang. Instead, aku suka!! Hehe, sbb ak gembira ngn budak2 tu. Dgn Roy & Ee Von yang comel, si mulut-x-boleh-kalah Sabrina, si lemah lembut Safiah (dan adik beradik dia yg berkampung kat situ, haha).. Paling best, bile diorang pggil aku 'mummy' spt yg aku ajar.. wollahuupp.. !! membuatkan aku x sabar nak ada anak sendiri. ooooooeeeeoooaaaa... X sabarnya!! Nak anak ramai, baru meriah, mcm adik beradik aku. heheh.
>> perasan je lebey, nak anak konon, padahal bukan stakat bapak, 'calon bapak' nye pun x de lagi, hahahah <<

p/s: respek & kagum ngn dia, sbb dia sgt hebat di usia yg muda, knowledgeable, look mature. Tapi bile dia mengeluarkan cerita perasan dia tu, hilang sume kekaguman & kerespekkan itu. Jgn main2 dgn aku. ^_^

3 comments:

[MH] said...

ehem3. si dia?

budak kolej kah?

[MH] said...

kak day, terasa mcam fathy pulak org yg diperkatakan itu.

mana tahu kot2 kak day ada baca mana2 yg rs fathy ni perasan gila .

T_T

(ke gua ni sensitip lebih? huhu )

Hidayah Juta said...

Dik fathy yayang, semestinya bukan kamu. Kamu orangnya baik, bijak berkata2 & tentunya ia x sesuai ditujukan kpd kamu.. hehe.. no worry, k..

Post a Comment