CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

Friday, September 17, 2010

:: sleep ::


Assalamualaikum..
2.01 am
18th September 2010..

Hmm.. sejak 2,3 mggu ni.. mata susah nk lelap kalo x sampai pukul 2 pg.. 3 pg.. xsuka la mcm ni.. sy suka diri sy yg tido awal kalo xde ape nk buat..(kalo ade keje nk buat tu xpelah kan tido lmbt pn..)... mlm td pn x cukup tido.. ekceli mlm td oncall, balik dlm kul 11pm lebih, balik2 terus ngadap FB sbb ade gosip panas nk kna letupkan. hehe. ia adelah berkenaan dgn Si Dingin. hehe. duk mengarut kt FB smpai kul 1pg kot.. smbil2 tu buat case write up (lembab gile buat, huhu).. lpas mengarut tu, smbg wat case report tu lg.. buat slow2 je.. nak xnak je hanta hari ni.. ekceli hanta hari Isnin pn xpe sbb Prof masuk keje hari Isnin ni.. tp aku rase siapkan jelah. lgpon sikit je lg. smbil2 tu tgk2 gmba kt FB.. then chatting2.. smpaila pukul 5 pg.. nk tido la ni.. susahnya nk lelap.. lambatnya nk masuk REM.. at last tetido jgk then tersedar kul 7 am, bgn solat.. pastu nk smbung tido..punyelah susah.. smpai berpeluh2 aku! at last, mengalah! bangun iron baju tuk kluar. hmmm.. x rase nantok pon.. Pastu plak g kuar ngn Ain Jasmi n Akma.. g tgk citer PIRANHA (teruk gile aku jerit, nk nanes tgk.. ganas laa ikan kanibal tu).. pastu g Sogo, sampai2 je terpandang sandal merah ni, terus berkenan n terus beli.
kan aku dh cakap, cantik kan.. hehe..

then jalan2 area Jln TAR, ingt nk cari selendang tp sbb lapar jd tade mood. Balik ke Sogo, makan Nando's. Pastu balik. ms nk balik tu, naik eskelete. Tetibe ak nk jatuh, mcm pening sket sbb xckp tido kan.. kt bilik, aku tido kul dkat pukul 6 bgn kul 7.. tp malam ni xngantok plak dah.. pttnye aku qada' tido la kan.. hmm..

eh pnjg nye.. padahal nk cite psl tido je.. adoyaii ngok ngek btol la.. ssh jd org suka membebel ni... huhu..
Ok lah, aku nk try tido la plak.. sblm kul 3 ak kna lelap..!!!
sekian.

0 comments:

Post a Comment