CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

Saturday, September 4, 2010

:: 26 ::

Assalamualaikum...

hmmm.. seluar itu saiz 26, tp kalo x pakai dgn belt alamatnya akan menggelongsor turun...
geramnye aku!! dulu aku pakai saiz 27 kut... grrr.. oh gluteal muscles, tolongla hypertrophy siket... stress la gini... aaaaaaaaaaaa
MySpace
xboley jd ni.. ok, lpas raya nnt aku berazam sungguh2 akan makan dgn banyak giler spy x underweight lg!!! gogogogo DaiA Juta!!!
MySpace

kali ni biar betul2.. habiskan multivit dari klinik tu, then sambung dgn yg lg power.

pasti boleh!! Kali ni kna lebih bersemangat dan bersungguh2!!
hoho

tp ade sorg senior aku dulu, ms anak dara kurus tahap kering mcm aku tp bila dah beranak sorang, BMI naik jd normal.. agak2 ak mcm tu jgk ke?? huhu... hakikatnya, lmbat lg kn ak nk kawen, dan seterusnya beranak, so....... kna usaha cara lainla nk gain weight!
Agogogo...

p/s: ekceli agak beruntung bakal suami aku sbb isteri dia ni x kan (mungkin) ada masalah obesity.. haha (konfiden sgt..)
hahaha
MySpace

0 comments:

Post a Comment