CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

Saturday, January 1, 2011

:: Eh Eh Masuk Tahun Baru La ::

Title post yg x masuk dek akal. Boleh pulak Eh Eh padahal dah ternyata sume org tahu hari ni new year Hoho

Pada entry lepas, aku membebel bebel cakap xde baju dinner lagi. Tapi tu cerita tahun lepas sebab tetibe je dah ade! hehe. Siapa sangka tetibe ade org blanje dress merah lagi tu ikut tema lagi you! heheh. SUKAAA :DD

To you: Thanx a looooootttt... (baca: terima kasih daun keladi) lalalala~
hehe, x ley cakap sape belikan sebab nanti boleh menimbulkan rasa riak & angkuh dalam diri orang itu kihkihkih (HAIIII AWAAAKKKK JANGAN MARAH YEEEE)

***************************************************

Hidup mmg adil. Kalo kita hepi, mesti ade benda x hepi. Mcm hari ni, punya la hepi pagi tu sebab boleh g baiki 2 pasang baju kurung.. heheh (ye ke sbb tu??).. Pastu tetiba mlm ni rasa nak marah giler giler ah. Sebabnye mulai hari ni, kena lepas 2 guardhouse utk masuk parking ke kawasan kolej. Tadi aku kuar g downtown sbb nak cari inner utk shawl. Tak bawak kad matrik. Lupa la! Pakgad 1 lepas masuk. Pakgad 2 x lepas so dia suh parking bawah (maksudnya depan hukm/parking pelawat)!! Aku punye la geram gile terpaksa g pusing2 dulu kat Jalan Yaakob Latif sebab geram sgt. Nasib baik x langgar motor tu sbb aku dah drive mcm org gilak! At last selepas puas menyumpah2, aku g parking kat pelawat. Ambik kau: 7pm-7am kena RM2 pastu subsequent hour tambah 50sen. X kuasa aku nak park depan KFC .. Takpun depan lobi HUKM sbb mahunya kena CLAMP kan. Aktiviti clamp tayar adalah hobi yg SANGAT2 mereka gemari.


Kebetulan masa aku masih berapi (yelah dol, kena jalan dari parking tu sampai ke bilik malam2 buta ni apahalllllll), Si ain jasmi telefon ape lagi dush2 aku sembur kat die. haha, kesian makcik tu x bersalah. Aku ngah geram, boleh plak makcik tu gelak. cis! (haha) Ak ckp kat ain, aku sumpah dia jadi biawak berkaki 5!! (Maaflah buat masa sekarang x dapat nak memenuhi azam utk berbudi bahasa)

Haha (gelak pulak kau datin) xpe2, sekarang aku dah sejuk setelah menunaikan solat Isyak 4 rakaat. Alhamdulillah.

Itulah kisah aku pada 1-1-11. Cantik ke tarikh tu? Ape yg ada pd tarikh? Kalu kawen pada tarikh cantik2, yakin ke x bercerai? Ya, nampaknya soalan berbaur provokasi dan memberontak *tetibe je. Huhu

Ape ape je lah kan. Yang penting skrg ni, aku xde mood nak tido. Esok kena hantar Sakinah g UiTM shah alam. Pagi2 lagi weii. Rase tanak tido da mlm ni. Cuti dah 2 hari tapi sepatah haram pun x stadi. Memang patut kena ketok kepala. Esok lepas hantar Sakinah kena g cover bed sebab Isnin ada Grandwardround utk team Hijau! Agogogo!! So, bila nak stadi? Org lain tiap2 hari pon nak update status countdown. Tapi x tahula pulak mereka stadi ke tak ntah2 saje nak psycho haha (nampak sgt Rationalization) heheh

Ok lah aku kene sambung keje aku ni. Esok2 aku mengarut lagi kat sini.


P/s:

Ain: dayah, dah masuk tahun baru 2011. bolehlah mula mencari pasangan hidup.
Aku: mcm mana nak cari?
Ain: ntah aku pon x tahu
Kami: kihkih hahaha hohoho heheheh

0 comments:

Post a Comment