CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

Thursday, February 3, 2011

:: Stadi for final exam ::

UKM FINAL YEAR MEDICAL STUDENT PROFFESIONAL EXAM : 14TH - 26TH of MARCH 2011
target: to get the MD(UKM) so that I can put DR just before my name, -- DR NOR HIDAYAH

Dah dekat tu wei.
Tapi kenape aku masih x lajukan speed?
Kenapa aku masih ada masa termenung depan FB?
Kenapa aku masih ada masa tuk update blog tiap2 hari?
Kenapa org lain stady sampai tensen tapi aku masih goyang kaki??

Adui. Kenapa rilek sgt ni.... Aku nak stadi tapi bila bukak buku je nantok dan terus tertido. Kalau boleh taknak gunakan nescafe sbg utk ubat tak ngantuk, nanti dia akan rebound tido berjela2. Kang aku ambik AMPHETAMINE kang!!! Mane nak dapat ekkkk!!! *gila*

Kat FB, almost everyday kawan2 aku duk bebel stress stress stress stadi. Menyampah tau sebab aku nak stress jugak sbb kalau stress baru ada momentum utk stady. Yang peliknya, kenapa kawan2 aku cakap aku rajin padahal kalau mereka tengok aku kat bilik, mesti menangis sebab menyesal berkata begitu.

AKu perlukan momentum utk mulakan semuanya..!!! erk. Percaya atau tak, ekceli aku ajak kawan aku g Port Dickson hari ni tapi dia je taknak sebab nak suh aku stadi wakakaka org lain pulak tolong risau.

Baiklah, sepatutnya aku ingat harapan umi nak suh aku berjaya, Ya, ingat Umi k.. jangan kecewakan beliau... JANGAN!!!

Aku nak stadi dgn org yg bersemangat!! Sape bersemangat jom stadi ngn aku. Aku taknak stadi dgn org yg berfikiran macam aku, atau yg sering berkata eh aku x risau pun tak start stady lagi padahal kalo g bilik muka tu melekat je kat buku. Ntah kenapa nak sorok2 dia dah stadi, pada firasat aku yg xbrape betol ni, mungkin dia nak tunjuk yg kononnya tak stadi pun boleh dapat result gempak. *gempak kee

Hohoho tengok tu dah melalut. Dah dah, cuba g tengok PL Dhingra tu cakap ape!! Eh x boleh, kena stadi Forensik sbb 12 Feb ni exam Forensik lalalala..

0 comments:

Post a Comment