CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

Sunday, August 22, 2010

:: aku, saya, me, im etc etc ::

assalamualaikum..

hehe (mulakan dgn sengihan)..hehe skali lg.. :D
giler ah dh 4 bln x hapdet blog.. mmg xseswei jd bloggers la aku ni.. bnyk mende nk cerita, maklumlah aku ni kan talking machine.. tp malasnye laaaaaaa nk menaip... dan jgk sbenarnye ak terlupa ade blog ni rupenye.. chettt..

merujuk kpd tajuk di atas, itu adelah kata nama yg akn ak guna utk bahasakan diri aku.. oyeaahh...

merujuk kpd perkara lain pula....
"cik hidayah boleh ceritakan perkembangan terbaru skrg?"
--> oh.. ak skrg dlm internal meds posting, esok masuklah minggu ke 5...Ya Allah, dh minggu ke 5!!! cepatlah plk masa berlalu...yes, THE TIME KEEPS ON MOVING... siriyesly, aku x khatam lg baca... aaaaaa.. tensennyeee... (buat2 tensen hukhuk..)
ekceli ak bkn tanak stadi, ak slalu berazam nk stadi.. tapiiii.. bile bukak buku, otomatik bukak internet sbb senang nk cari info kalo bace x faham.. kalo bukak internet, msti bukak fesbuk.. bile bukak fesbuk.... hancur lah hariku.. terlepaslah malamku.........lg 1, ak ni susah btol nk fokus.. slalu je berkhayal n easily distracted!!haddoooiii (mengeluh je keje)..
xpe2, masih ada masa utk perbaiki sumenye..do the best in these subsequent 3 weeks.. gogogogog

Ya Allah, tetapkanlah aku dijalanMu.. ikhlaskan hatiku utk menuntut ilmu keranaMu.. kurniakanlah aku hati yg istiqamah....
ameeen..

okei.. till we meet again.. :))

0 comments:

Post a Comment